Bieži uzdotie jautājumi
Kā es varu norēķināties par Interneta veikalā ProHid.lv nopirktajām precēm?
- Interneta veikalā ProHid.lv iespējams samaksāt skaidrā naudā vai ar bankas pārskaitījumu.
Cik maksā piegāde, ja es pērku auto spuldzes?
- Interneta veikals ProHid.lv piedāvā piecus piegādes veidus: saņemt preci mūsu veikalā, piegāde uz pakomātiem Omniva un pie Jūsu mājas durvīm! Piegādes veids ir atkarīgs no piegādes ātruma, cenas un preces gabarītiem un svara.
ProHid.lv profilā sociālos tiklos es atradu atlaižu kodu, bet tas nedarbojas. Kādēļ?
- Publicējot atlaižu kodu (profilos facebook.com, vai jaunumu e-pastos u.c.) mēs vienmēr norādam informāciju, kāds ir atlaižu koda derīguma termiņš, cik reizes to viens pircējs drīkst izmantot, kā arī iespējamos preču sortimenta ierobežojumus. Ja kontstatējat, ka Jūsu saņemtais atlaižu kods nedarbojas, vispirms pārbaudiet koda izmantošanas nosacījumus. Ja, Jūsuprāt, viss ir kārtībā, lūdzu, sazinieties ar mums. Vēršam uzmanību, ka atlaižu kodu iespējams izmantot tikai tad, ja esat reģistrēts Interneta veikala ProHid.lv klients.
Kādēļ ir vēlams reģistrēties kā Interneta veikala ProHid.lv klientam?
-Reģistrēšanās Jums dod dažādas ērtības:
- reģistrējieties tikai vienreiz, nākamreiz, veicot pirkumu, datus vairs ievadīt nevajadzēs!
- sekojiet līdzi sava pasūtījuma izpildei!
- pārskatiet savu pasūtījumu vēsturi!
- pirmie saņemsiet mūsu labākos piedāvājumus!
- varēsiet izmantot atlaižu kodu!
Es vēlos atdot atpakaļ pagājušajā nedēļā nopirktās auto spuldzes, tās, tomēr, nav piemērotas manām vajadzībām. Kā man rīkoties?
- Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādāto preci var atgriezt atpakaļ pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Sk. sīkāk “Atteikuma tiesības”.
Vai Interneta veikalā ProHid.lv pirktajiem produktiem ir garantija?
- Protams! Visām Interneta veikalā ProHid.lv pirktajām precēm ir 24 mēnešu garantija.
Vai es varu no rīta veikt pasūtījumu internetā un pēcpusdienā braukt pakaļ pirkumam uz Jūsu klientu apkalpošanas centru Jelgava, Dobeles šoseja 45 ?
- Ja esat saņēmis e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir gatavs, tad jā. Pretējā gadījumā atbrauksiet veltīgi, jo Jūsu pasūtījums vēl nav sagatavots.
Man neizdodas veikt pasūtījumu internetā. Kā man rīkoties?
- Zvaniet Interneta veikala ProHid.lv apkalpošanas centram pa tālruni: +371 25155410 vai +371 25155411 darba laikā vai rakstiet mums. Mūsu speciālisti Jums palīdzēs noformēt pasūtījumu vai atbildēs uz Jūs interesējošiem jautājumiem par precēm.
Es vēlos saņemt Interneta veikala ProHid.lv izdevīgos piedāvājumus un atlaižu kodus. Kā man rīkoties?
- Kļūstiet par reģistrētu Interneta veikala ProHid.lv lietotāju vai arī izmantojiet iespēju pierakstīties uz atlaižu saņemšanu mūsu mājas lapā – lapas apakšā ir josla, kur jāieraksta sava e-pasta adrese. Gadījumos, kad mājas lapas apakšējā josla tiek izmantota kādas mārketinga akcijas komunikācijai, ir jānospiež X uz šīs reklāmas un jau, ieejot nākamajā mājas lapas sadaļā, pierakstīšanās josla būs pieejama.