Reģistrējieties tagad un saņemiet savu atlaižu kuponu!

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA "ProHid", vienotais reģ.Nr. 48503015784 (turpmāk tekstā - ProHid.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. 1. Tā kā ProHid.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

  1. 2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.ProHid.lv, mobilajā lapā, veikalā: Jelgava, Dobeles šoseja 45 vai pa telefonu +371 25155410 vai +371 25155411

  1. 3. ProHid.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

  1. 4. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai klientu apkalpošanas centrā Jelgava, Dobeles šoseja 45 ).

  1. 5. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.

  1. 6. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā Jelgava, Dobeles šoseja 45, ekonomiskā piegāde – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, Latvijas Pasta nodaļās, komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.

  1. 7. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad ProHid.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

  1. 8. Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu. Gadījumā, ja klientam ir nepieciešama preces lietošanas instrukcija izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: info@prohid.lv vai pa tālruni +371 +371 25155410 vai +371 25155411.

  1. 9. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

  1. 10. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@prohid.lv vai pa tālruni: +371 +371 25155410 vai +371 25155411, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to Jelgava, Dobeles šoseja 45(preces līdz 7 kg)

  1. 11. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
    Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@prohid.lv . Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas e-pasta adresi. 
    Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

    - vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

    - iesnieguma iesniegšanas datumu;

    - strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
    Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

    - www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

    - www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

  1. 12. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkreto preču servisa apkalpošanu. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

  1. 13. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

  1. 14. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA ProHid saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.

  1. 15. Mārketinga aktivitātes:

15.1. ProHid.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

15.2. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma. Šajā gadījumā ProHid.lv atgriež klientam atpakaļ arī par pirkumu iztērēto ProHid.lv naudu, ja tāda ir bijusi.

15.3. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā ProHid.lv, Jūs piesakieties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu

16. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā:

16.1. ProHid.lv mājaslapā sadaļā "Mans Profils" noņemiet ķeksīti pretī "Jaunumi e-pastā" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

16.2. e-pasta beigās spiediet uz "Atteikties no ProHid.lv jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

16.3. sūtiet mums ziņu uz info@prohid.lv - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

16.4 Ja esat ProHid.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz info@prohid.lv

17. Dāvanu kartes lietošanas noteikumi ir pieejami šeit.

18. Interneta veikals ProHid.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

19. Maksimālā pasūtījuma summa , kuru var apmaksāt skaidrā naudā starpniecībā ar kurjeru ir € 1000 .

20. Maksimālā viena pasūtījuma summa ir €2000.

21. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas dienas maksājumu limitiem.


Jautājumu gadījumā var zvanīt +371 25155410 vai +371 25155411 vai rakstīt uz e-pastu: info@prohid.lv